Prekės paruošiamos išsiuntimui per 1-3 d.d. po apmokėjimo gavimo ir išsiunčiamos pirkimo metu pasirinktu būdu: Jūsų nurodytu adresu arba pasirinktu Omniva/LP Express/DPD paštomatu.
Prekių pristatymas Lietuvoje:
Omniva/LP Express/DPD paštomatu – 2.5.€ (nemokamai užsakymams nuo 100€). Trukmė – 1-3 d.d.
Jūsų nurodytu adresu: 2.5.€ (nemokamai užsakymams nuo 100€). Trukmė – 2-5 d.d.
br>
Prekių pristatymas į kitas šalis:
Jūsų nurodytu adresu: 20€. Trukmė – iki 30 d.d.
Svarbu! Gavę siuntą, ją išpakuokite dar esant kurjeriui ir jei pakuotė pažeista, būtinai informuokite kurjerį, nufotografuokite siuntą ir nuotrauką atsiųskite mums el.paštu info@dovanupastas.lt. Jei Prekė sugadinta, taip pat informuokite kurjerį bei pažeisto gaminio nuotrauką atsiųskite mums.
PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS
Labai tikimės, jog užsakymas Jus džiugins, tačiau jei dėl kokių nors priežasčių norite pakeisti įsigytą(-as) prekę(-es) kit(-a) arba ją(-as) grąžinti, prašome kreiptis el.paštu info@dovanupastas.lt nurodydami užsakymo numerį bei grąžinamos prekės kodą. Įsigytos prekės gali būti keičiamos į kitas arba grąžinamos per 14 kalendorinių dienų nuo prekės pristatymo pirkėjui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, pirkėjui apmokant grąžinimo išlaidas. Netinkamas, nekokybiškas su defektais prekes galite grąžinti nemokamai. Pinigus už Jūsų įsigytas prekes grąžinsime ne vėliau kaip per 14 d.d. nuo grąžinamų prekių gavimo dienos. Negrąžinamos tik pristatymo išlaidos.
Norėdamas pakeisti prekę(-es) kita(-omis) arba grąžinti prekę(es), Pirkėjas privalo laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje su visomis etiketėmis;
2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3. Prekė turi būti nauja, nevilkėta ir nedėvėta;
4. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižyto ir kitaip nepažeisto paviršiaus. Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
5. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
6. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas);
7. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
8. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, Pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui